Czat na bloga Transformice :)

niedziela, 8 lutego 2015

Przywitanie

Cześć jestem Pszczolkaxd i dzisiaj utworzyłam blog o grze Transformice. Będe dodawać posty, intrukcje, konkursy itp. związane z grą Transformice. W Transformice mam 42 lvl i jakbyście mieli do mnie jakieś pytania piszcie na szepcie lub w komentarzach pod postem :). Odpowiadam na wszystkie zadane pytania, nawet gdyby było to najdziwniejsze pytanie jakie widziałam. I to chyba na tyle o Transformice tak na początek i już od dzisiaj możecie tutaj zaglądać i oczekiwać na nowe posty. :D P.S. Spróbuję dzisiaj dodać na bloga chat żebyście, mogli łatwo się ze mną kontaktować. Pozdrowienia, Pszczolkaxd

2 komentarze:

  1. I chciałam dodać, obecnie będe się podpisywać "Klauduśka", ponieważ to moje prawdziwe imię, ale nazywajcie mnie Pszczolkąxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka Piszcie Komentarze ^^ To jest blog! :<

    OdpowiedzUsuń