Czat na bloga Transformice :)

czwartek, 27 sierpnia 2015

Hej myszki !

Hej myszki, jak dobrze wiecie miałam napisać o truskawkach. Obietnicy się bacznie i długo trzymam do póki jej nie zrobię. Ale za nim rozpoczniemy notkę o truskawkach, kupowaniu itp. chciałabym takowo "pochwalić" się swoją myszką c:

Tak wygląda w tej chwili moja myszka <3 Parasolkę, chusteczkę i włosy kupiłam ze serki, bo kiedy zdobędziemy coś cennego np. "truskawki" najlepiej je oszczędzać (!) Nie warto kupować za 10 truskawek chustki, kiedy za 100 serków możemy kupić taką samą, co nie?
Tylko opcję koloruj kupuję za truskawki, bo serków nie mam tak dużo.
Kolorek, sami wiecie... Też trochę kosztuje, więc już się nie ograniczajmy do wydania tych truskawek :/
Ale nic już nie mam zamiaru kupować chociaż mi zostało 65 truskawek.
Teraz za nim zaczniemy temat związany z kupnem truskaweczek powiem jeszcze które według mnie pakiety najlepiej zakupić : 6, 15 PLN, ja zaopatrzyłam się w taki pakiet ze swoje pieniążki, ale szczerze to trochę mało, ale da się dobrze nimi zagospodarować, by wydać na tylko te rzeczy, które nam się szczerze podobają, 8, 61 PLN to już trochę więcej truskawek, bo coś ok. 190 truskawek
Bardziej opłaca się zakupić ten pakiet, ale tym samym więcej kosztuje.
Za 11, 07 to już kupujecie według swojego uznania, ja tam bym nie wydawała 11, 07 PLN na grę, ale wy postępujcie jak wy uważacie.
No dobrze, teraz instrukcja jak zakupić truskaweczki <3
Na początku wchodzimy w "Menu" "Sklep" i "Kup truskawki"
Ja nauczę was sposobu przez SMS :D Więc tak z podanych tutaj pakietów wybieramy jeden, zwracamy szczególną uwagę na cenę i ilość truskawek. Gdy już jesteśmy pewni, który pakiet chcemy posiadać klikamy na niego .
Wyskoczy nam następujące okno. Widzicie ten Link? Kopiujemy go i wklejamy na osobną kartę.
Zdaje mi się, że każdy będzie miał inny Link, więc każdy kopiuje swój :)
Pojawi nam się na nowej karcie taka informacja. Tutaj chodzi o to, żeby na podany numer wysłać SMS o treści PASS, kiedy otrzymamy kod wpisujemy go w miejscu "CODE", SMS kosztuje tyle co wybrany przez nas pakiet. UWAGA! Każdy w tym miejscu będzie miał inny numer!
Cieszymy się truskawkami, które otrzymaliśmy !
Pszczolkaxd <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz