Czat na bloga Transformice :)

niedziela, 11 października 2015

Festiwal Piosenki cz. 2 i Mój Rysunek.

Dzień Dobry Kochane Myszeczki <3 Przepraszam, że dawno mnie nie było, przez naukę nie mam poprostu czasu. Widzę, że nikt nie wziął udziału w Festiwalu Piosenki, więc dam wam jeszcze jedną szansę. 21 Listopada (W Moje urodzinki *-*) odbędzie się oficjalna uroczystość Festiwalowa, wyniki i nagradzanie. Każdy z was może zainponować piosenką :) Dodatkowo by nieco rozbudować zadanie, chciałabym, abyście wszyscy dodali do tego tekst swojej piosenki. Ale od początku.

                                                            Co należy zrobić?
  • Wykazać się, i w komentarzu zapisać (z pamięci) tekst piosenki co się tutaj pojawiła i wczuć się w rolę . Przykład : Piszemy tekst piosenki, kiedy piosenka będzie w sytuacji kiedy np. Elsa jest chora i źle się czuje, piszemy w (...) nawiasie (Było mi zimno, czułam osłabienie, ale nie chciałam psuć urodzin Anny)
  • Wymyślić pioseneczkę, pokazać, że ma się twórczą wenę (pieśń nie musi być rymowana, aczkolwiek nie zabraniam tego :))
  • Najciekawsze piosenki, i wspaniałe aktorstwo zostaną nagrodzone dowolnym rysunkiem związanym z grą Transformice. 
  • Pamiętajcie, że na nagrodę musicie zaczekać od 24 H do Tyg.
Bądźcie wyrozumiali, ale jak praca się nie spodoba, zrobię nową. Albo poprostu ją dopracuję.
Dziękuję, a teraz przejdźmy do drugiej części posta. Chciałabym pochwalić się rysuneczkiem, nie ma szału, ale jednak...
Rysowałam kwadratową gumką, więc proszę zrozumieć, że myszka ma trochę kańciaste konturki.
A teraz na koniec beczka śmiechu czyli moja nieudana praca z dzieciństwa :


Byłam wtedy malutka i nie miałam sprytnej rączki w Paint. ;)
Ale wracając do Festiwalu, rysunek zawsze robię w programie graficznym. Są wyjątki, że zrobię obrazek na kartce, i ewentualnie przegram jego zdjęcie na komputer, wyślę. To zajmuje więcej czasu, dlatego trenuję pracę w programie Paint. Nie mam lepszych wersji programów graficznych, wszystko robię w Paint zwykłym. Nie narysuję wam ludzi (!) Nie umiem, chyba, że jakieś patyczaki, ale przecież patyczaki to totalne badziewie. Rysuję zwierzęta, jak : myszy z Transformice, (może kociaki z Nekodancer, chomiki z BouBoum ?) . Zobaczę, zawsze można zamówić . Pszczolkaxd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz