Czat na bloga Transformice :)

sobota, 31 października 2015

Relacje z imprezy.









Bawiliśmy się super, były konkursy na rysowanie, zabawa w chowanego, i berka. Szybko minął ten czas, tańczyliśmy sobie, była szczera zabawa i radocha przez godzinkę. Mimo, że zawitały mnie tylko dwie osóbki :(, i tak było ekstra, żałujcie, że nie byliście, chyba następną taką zabawę zrobię na walentynki. Wtedy też powiem wam o niej, i mam nadzieję, że będzie więcej osób, tak z 5, 6. Do zobaczenia, Pszczolkaxd

1 komentarz:

  1. Podpiszę dla was fotografie z góry na dół : 1. Kot mojego wykonania, na Konkursik Rysowniczy na imprezie 2. Śliczny kociak Aeszmy, także na Konkursik Rysowniczy 3. Ocenianie róż przez Chudaska, nasze prace na Konkursik Rysowniczy 4. Ogórek Aeszmy, kolejne etapy Konkursu Rysowniczego 5. Skakanie przez skakanki naszego wykonania, był ubaw :) 6. To samo co na rysunku 5 7. Booo! Straszne dynie Aeszmy, zadziwiły nas wszystkich, na Konkurs Rysowniczy. 8. Vampirowy berek, ale była gonitwa, ugh, zmęczyłam się 9. Moja skromna dyńka, którą robiłam przed imprezą, i zdjęcie, na którym aktualnie liczę, bo bawimy się w chowanego.

    OdpowiedzUsuń